Документація

Комплекс бесід (занять) із попередження дитячого травматизму
Велика кількість нещасних випадків, які трапляються з дітьми в урочний та позаурочний час, загибель і травмування учнів через необачне та безпечне поводження на дорогах, на воді, з пожежнонебезпечними, вибуховими та іншими речовинами вимагають від педагогічних працівників більш сумлінної та відповідальної роботи. У загальноосвітніх навчальних закладах обов’язково проводяться навчання з питань охорони життя та здоров’я, пожежної, радіаційної безпеки, безпеки дорожнього руху, попередження дитячого травматизму. Ці питання входять до курсу таких навчальних предметів: «Основи здоров’я», «Фізична культура», а також проводяться через комплекс бесід (занять) із попередження дитячого травматизму, курс «Я обираю здоровий спосіб життя», через бесіди на виховних, класних годинах, позакласні заходи, роботу гуртків та загонів.
Комплекс бесід (занять) із попередження дитячого травматизму має на меті забезпечити школярам знання, уміння, переконання, необхідні кожній людині для збереження життя і здоров’я, надання першої допомоги потерпілим. Учні повинні бути підготовлені до дій у небезпечних ситуаціях, знати способи їх упередження, навчитися оберігати своє здоров’я.
Бесіди (заняття) мають практичну спрямованість, проводяться з урахуванням психології сприймання дітьми навчального матеріалу в різних формах (ділова гра, ситуаційні завдання, круглий стіл тощо). Також рекомендується ведення учнями зошитів із проведення комплексу бесід щодо попередження дитячого травматизму. На окремі заняття (заліки) доцільно залучати представників медичних установ, ДАІ, закладів пожежної охорони та ін.
Запис проведених бесід (занять) робиться у класному журналі та щ
оденниках учнів.
Обов’язковими є такі сторінки класного журналу:
  • бесіди (заняття) з попередження дитячого травматизму;
  • бесіди «Я обираю здоровий спосіб життя» (з профілактики  ВІЛ/ СНІДу);
  • додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму.


При оформленні сторінки журналу «Бесіди (заняття) з попередження дитячого травматизму» необхідно враховувати запропоновану тематику бесід та терміни їх проведення (додатки 9-10).


Додаток 9
Циклограма проведення комплексу бесід (занять)
із попередження дитячого травматизму класними керівниками 1-4 класів
Зміст бесід (занять)
Місяць
Кіл.
год
9
10
11
12
1
2
3
4
5
Кількість годин
1.
Правила дорожнього руху
10
2
1
1
1
1
1
1
1
1
2.
Правила протипожежної безпеки
10
1
1
1
2
1
1
1
1
1
3.
Запобігання отруєнь
2

1






1
4.
Правила безпеки при користуванні газом
4

1

1
1

1


5.
Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами
6
1
1

1


1
1
1
6.
Правила безпеки на воді
5
1

1
1


1

1
7.
Правила безпеки користування електроприладами, при поводженні з джерелами електроструму
4


1

1


1
1

Разом годин:
41
5
5
4
6
4
2
5
4
6


Додаток 10
Тематика бесід (занять) з попередження дитячого травматизму
1. Правила дорожнього руху
Зміст занять
Місяць
1
Організація дорожнього руху. Правосторонній, односторонній, двосторонній рух. Правила безпеки при переході вулиці. Наземний, надземний, підземний переходи
вересень
2
Типи перехресть (регульовані, нерегульовані)
Правила переходу дороги на перехрестях
вересень

Правила переходу вулиці після висадки з транспорту
жовтень

Дорожні знаки
листопад

Дорожня розмітка
грудень

Рух за сигналами регулювальника
січень

Пасажир в автомобілі
лютий

Основні види ДТП. Поведінка при ДТП
березень

Безпека руху велосипедиста
квітень

Підсумкове заняття з ПДР
травень


2. Правила протипожежної безпеки
Зміст занять
Місяць
1
Вогонь – друг, вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки
вересень
2
Дії під час виникнення пожеж у багатоповерховому будинку, власному будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу
жовтень
3
Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних та газових приладів
листопад
4
Пожежнонебезпечні речовини та матеріали. Пожежна безпека при поводженні з синтетичними, горючими, легкозаймистими матеріалами та речовинами
грудень
5
Пожежнонебезпечні об’єкти. Новорічні свята: новорічна ялинка, електричні гірлянди; небезпека використання відкритого вогню (свічки, бенгальські вогні тощо). Користування печами, камінами
грудень
6
Правила пожежної безпеки у вашому домі. Гасіння пожежі в квартирі на початковій стадії загоряння. Правила поводження під час пожежі
січень
7
Запобігання виникненню пожеж від електричного струму та  правила гасіння таких пожеж. Дії учнів при пожежі
лютий
8
Домедична допомога постраждалим від пожеж. Шкідливість і небезпечність куріння
березень
9
Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку в лісі
квітень

Підсумкове заняття. Протипожежна безпека
травень


3. Запобігання отруєнь
Зміст занять
Місяць
1
Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь
жовтень
2
Запобігання отруєнь хімічними речовинами
травень


4. Правила безпеки при користуванні газом


Зміст занять
Місяць
1
Загальні відомості про природний та зріджений газ
жовтень
2
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо
грудень
3
Дії населення при виявленні запаху газу
січень
4
Ознаки отруєння. Запобігання отруєння чадним газом.
Домедична допомога при отруєннях
березень


5. Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами
Зміст занять
Місяць
1
Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявленні
вересень
2
Правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами
жовтень
3
Запобігання дитячого травматизму від ВНП побутового призначення: піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті речовини
грудень
4
Вогнепальна зброя – не забава. Небезпечність виготовлення та випробування вибухових пакетів, користування мисливськими рушницями
березень
5
Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. Правила дії під час виявлення ВНП
квітень
6
Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул – запорука життя та здоров’я
травень
6. Правила безпеки на воді
Зміст занять
Місяць

Вступ. Уміння триматися на воді – запорука безпеки.
Особливості купання у морі, річці, ставку
вересень

Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої долікарняної допомоги потерпілому
листопад

Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку
грудень

Правила безпечної поведінки на воді та біля води
березень

Дія води на організм людини. Як правильно купатися
травень


7. Правила безпеки користування електроприладами,
при поводженні з джерелами електроструму
Зміст занять
Місяць
1
Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров’я людини
листопад
2
Правила поводження з побутовими електроприладами: праскою, холодильником, пральною (швацькою) машиною, електроплитою тощо
січень
3
Правила поведінки при виявленні обірваного електричного дроту
квітень
4
Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач
травень


Щорічно після вивчення всіх тем учні здають залік по кожному блоку занять. Заліки оцінюються «зараховано» або «не зараховано» і записуються проти кожного прізвища учня.  
Відпрацьовані заняття з відсутніми учнями записуються в графі «Домашнє завдання» проти відповідної теми. Необхідно вказати дату проведення індивідуальної бесіди та прізвище учня (додаток 11).


Додаток 11
Оформлення сторінки журналу з попередження дитячого травматизму


п/п
Місяць
і число

Прізвище, ім’я
та по батькові
10
05
залік

––
10
––
12
––
01
––
03
залік



































№ п/п
Дата
Зміст уроку
Завдання додому.
Індивідуальні
бесіди з відсутніми


Запобігання отруєнь

1.

     10
Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь
.../ 10
з Івановим А.
2.
...   05
Запобігання отруєнь хімічними речовинами
....


Правила безпеки при користуванні газом

1.

     10
Загальні відомості про природний та зріджений газ
...
2.


     12
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо
...
...
...
...
...


При оформленні сторінки журналу «Додаткові бесіди з попередження  дитячого травматизму» необхідно записувати бесіди перед осінніми, зимовими, весняними та літніми канікулами, проведення місячника правил дорожнього руху, бесіди у зв’язку з нещасними випадками в навчальних закладах району (міста), а також інші поточні бесіди з дитячого травматизму.


Тематика бесід «Я обираю здоровий спосіб життя»
(з профілактики ВІЛ /СНІДу)
Чисельні статистичні дані та наукові публікації підтверджують тенденції постійного погіршення стану здоров’я дітей України, у тому числі дітей молодшого шкільного віку. За даними Головного управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації, поширеність хвороб у дітей Харківської області у 2009 році становила 2156,1 випадків на 1000 дітей у віковій групі від 0 до 14 років.
Стан здоров’я населення визначається комплексом різних факторів: рівнем добробуту, умовами праці та побуту, екологією, доступністю і якістю медичної допомоги, але переважно – способом життя, який залежить від системи цінностей людини, що формується протягом життя. Саме тому актуальним напрямом виховної роботи залишається формування в учнів навичок культури здоров’я, безпечної поведінки, уміння робити правильний вибір на користь здорового способу життя, підвищення рівня інформованості з питань профілактики тютюнокуріння, алкоголізму, наркоманії, профілактики ВІЛ/СНІДу. При проведенні профілактичної превентивної роботи особливо важливо враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів.
6-7 клас (7 годин)


  1. ВІЛ/СНІД  - що я про це знаю. Міфи і факти.
  2. Шляхи передачі ВІЛ-інфекції. Здорова поведінка.
  3. Як запобігти ВІЛ – інфікування. Знати, а не боятися.
  4. Легальні та нелегальні наркотики. Куріння чи здоровий спосіб життя?
  5. Причини та наслідки вживання наркотиків. Що таке залежність?
  6. Наркотики та закон.
  7. Якщо в тебе проблема – куди звернутися?


8-11 клас (8 годин)
  1. Що таке ІПСШ? Найпоширеніші інфекції, які передаються статевим шляхом. Наслідки цих хвороб.
  2. Міфи і факти про ВІЛ. Ситуація ВІЛ/СНІДУ в Україні.
  3. Шляхи передачі ВІЛ. Як запобігти ВІЛ – інфікуванню?
  4. Основи безпечної поведінки. Безпечний спосіб статевого життя. Контрацепція.
  5. Легальні ті нелегальні наркотики. Куріння як загроза здоров’ю.
  6. Причини та наслідки вживання наркотиків. Що таке залежність?
  7. Наркотики – це злочин. Закон України про наркотики.
  8. Куди звернутися зі своєю проблемою.


Рекомендовані теми бесід для учнів 1-5 класів (6 годин)

  1. Здоров’я перш за все. Шкідливі та корисні звички.
  2. «Дерево роздумів» щодо правильного рішення відносно свого здоров’я.
  3. Сам собі допоможу.
  4. Я вмію вибирати.
  5. Знай та будь обережний.
  6. Зупинись та подумай.


ЗВІТ                                             

з  виховної  роботи  за  І семестр  2015-2016 н.р.

класного керівника Кліщевської Я.В. клас 7-Б



1.Які  виховні заходи були проведені в класі протягом І семестру 2015-2016 н. р.

Участь у загальношкільному святі «День знань», Міжнародний День Краси. Участь у загальношкільному конкурсі літературних творів. Випуск стіннівки.

2. .Назвіть Єдині виховні години, проведені в класі.

 Перший урок «Україна-єдина країна», Єдиний урок мужності до Дня захисника України, Година спілкування  на правову тематику «Людина і закон», Єдиний урок БЖД.
3.В яких місячниках, декадах, акціях, конкурсах, спортивних змаганнях взяли участь учні вашого класу.
Участь в благодійній акції «Замість квітів ліки», Збір книжок для бібліотеки бійцям АТО, Участь у загальношкільному заході «ОСНОВА» шукає таланти», Збір макулатури, До дня людей похилого віку. Акція «Привітання ветеранів», Участь у випуску номера шкільної газети «Шпаргалка», Участь у загальношкільній лінійці по вшануванню пам’яті жертв голодомору, Міжнародний день інвалідів. Участь у благодійних акціях (зібрати речі, іграшки для дому малютки, Участь у  конкурсі на кращу ялинкову прикрасу. "Букет замість - ялинки" серед учнів класу. День Збройних сил України. Участь у спортивному святі - «А ну-мо, хлопці». Участь в новорічному КВН.
4.Які виховні години були проведені в класі?
«Найвідоміші винаходи українців»., «Поговоримо про вихованість», «Книги-віконце у світ», «Мої цінності», «Я-патріот своєї країни»,  «Українська державність», : «Мир нам дістався нелегкою ціною, пам'ять про це буде завжди зі мною», «Напитись з  отчої криниці». «Конкурс колядок та щедрівок».
5.Яка робота проводилась в класі по постійній  КТС (колективна творча справа)  
Організація групи редколегії для виготовлення привітальної листівки до Дня Вчителя. Організація тимчасового творчого колективу по підготовці святкування Дня визволення міста від німецько-фашистських загарбників. . Організація тимчасового творчого колективу по оновленню класного куточка. Організація тимчасового творчого колективу по підготовці святкування Дня школи. . Організація тимчасового творчого колективу по підготовці усного журналу «Голодомор в Україні». Організація тимчасового творчого колективу по виготовленню листівок для всіх родин нашого класу.  Проведення засідання учнівського самоврядування по підсумках роботи за І семестр.
6.Назвіть екскурсії, поїздки, походи, які проводилися протягом року.
Екскурсія «Веселі карамельки», майстер-клас щодо виготовлення цукерок. Поїздка до Дніпропетровька (екскурсія на майстер-клас виготовлення піци, екскурсія в аерокосмічний музей, музей-Діарама, екскурсія на каток).
7.Досягнння та перемоги учнів класу (переможці шкільних, районних, міських, обласних конкурсів, олімпіад).  
Ваніосов Едвард призер районної олімпіади з креслення.  Залипяцька Анна, Локтенко Данило переможці районного етапу змагань «Козацький гарт». Горська Єлизавета, Олійник Маша 4,5 місце в олімпіаді районного етапу з креслення.
8.Яка робота проводилась з батьками?
Батьківські збори: «Організація навчального процесу класу 2015-2016 н.р.» (27.08.15). .Робота з батьківським комітетом (консультації з приводу планування та організації роботи у 2015-2016 н.р.). Індивідуальна робота з батьками (поведінка, проблеми, умови родинного виховання, надання консультацій). Батьківські збори. .Робота з батьківським комітетом.
9. Яка робота проводилась у наступних напрямках:
громадянське виховання
Перший урок «Україна-єдина країна». . Виховна година: «Найвідоміші винаходи українців».
До дня людей похилого віку. Акція «Привітання ветеранів». .Єдиний урок мужності до Дня захисника України..Виховна година: «Я-патріот своєї країни». Виховна година: «Українська державність». .Виховна година: «Мир нам дістався нелегкою ціною, пам'ять про це буде завжди зі мною».  Участь у загальношкільній лінійці по вшануванню пам’яті жертв голодомору. Виховна година: «Напитись з  отчої криниці».
сімейно-родинне виховання _
Виховна година: «Поговоримо про вихованість». Виховна година: «Мої цінності». Година спілкування «Як я проведу канікули». Батьківські збори «:  “Прислухайся до мене, я – підліток!”  
духовно-моральне виховання  
Виховна година: «Найвідоміші винаходи українців». .Виховна година: «Поговоримо про вихованість». Виховна година: «Книги-віконце у світ». Проведення бесід з попередження насильства.«Насильство – це злочин, від якого страждають найрідніші люди». Виховна година: «Мої цінності». Конкурс на кращий учнівський твір, присвячений Т.Г.Шевченку.  Перегляд художніх фільмів про Т.Г. Шевченка
екологічне виховання  
Збір макулатури. Участь у загальношкільному заході-виставці композицій з природничого матеріалу «Для тебе квітне небо восени».
формування здорового способу життя
День туризму. Інформаційна година :  «Зроби свій вибір на користь здоров’я”. В рамках місячника боротьби з гострими кишковими отруєннями та інфекціями.
Профілактична бесіда «Як вберегти себе від інфекцій». .Профілактична бесіда «Обережно:гриби». «Про шкідливість довготривалого користування комп’ютером». Прфілактична бесіда „Гігієна тіла   -   необхідна умова збереження здоров'я".. Проведення інструктажу з попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров'я учнів під час шкільних  канікул. В рамках місячника боторьби з гострими респіраторними захворюваннями. Профілактична бесіда «Як уберегтися від ОРВІ». Правильне харчування – запорука здоров'я людини (бесіда). Ми за здоровий спосіб життя (усний журнал).  Профілактична бесіда з санітарії та гігієни «Хвороби брудних рук». . Виховний захід «Об’єднаймося заради безпеки, об’єднаймося проти СНІДу" .
художньо-естетичне виховання  
Міжнародний День Краси. Участь у загальношкільному конкурсі літературних творів. Випуск стіннівки. Участь у загальношкільному заході «ОСНОВА» шукає таланти». Організація групи редколегії для виготовлення привітальної листівки до Дня Вчителя. Випуск вітальних стіннівок до Дня працівників освіти. Проведення операції «Зовнішній вигляд учнів». . Організація тимчасового творчого колективу по оновленню класного куточка. Участь у  конкурсі на кращу ялинкову прикрасу. "Букет замість - ялинки" серед учнів класу. .Участь у загальношкільному конкурсі привітальних листівок до Нового року.
національно-патріотичне виховання  
.Перший урок «Україна-єдина країна». Участь в благодійній акції «Замість квітів ліки». Виховна година: «Найвідоміші винаходи українців». Збір книжок для бібліотеки бійцям АТО. До дня людей похилого віку. Акція «Привітання ветеранів». Організація роботи волонтерського загону(допомога ветеранам, вчителям-пенсіонерам,самотнім людям). День захисника України;
-Всеураїнський день козацтва;
-День визволення міста від німецько-фашистських загарбників;
Єдиний урок мужності до Дня захисника України.
Виховна година: «Я-патріот своєї країни». Виховна година: «Українська державність». День української письменості та мови. Виховна година: «Мир нам дістався нелегкою ціною, пам'ять про це буде завжди зі мною». Участь у загальношкільній лінійці по вшануванню пам’яті жертв голодомору. День Збройних сил України. Участь у загальношкільних заходах:
превентивне виховання   
Профілактична бесіда «Поводь себе обережно» (заборона піднімати підозрілі речі, загублені речі). Прфілактична бесіда «Протипожежний режим у навчальному закладі». Проведення бесід з попередження насильства. Інформаційна година :  «Зроби свій вибір на користь здоров’я” Година спілкування  на правову тематику «Людина і закон». .  Індивідуальні бесіди з хлопцями: «Про культуру взаємин з дівчатами». Година спілкування  «Декларація прав дитини. Основні положення Декларації».«Насильство – це злочин, від якого страждають найрідніші люди» та дитячого травма-тизму «Безпека руху велоси-педиста.
трудове і економічне виховання
Збір макулатури. Організація роботи волонтерського загону(допомога ветеранам, вчителям-пенсіонерам,самотнім людям). Трудовий десант «Генеральне прибирання класу». -  «Про шкідливість довготривалого користування комп’ютером».
Прфілактична бесіда «Гігієна тіла   -   необхідна умова збереження здоров'я".  Організація конкурсу по класу на кращого чергового. Рейд-перевірка санітарного стану робочих місць учнів. .- Міжнародний день інвалідів. Участь у благодійних акціях (зібрати речі, іграшки для дому малютки, тощо). Організація тимчасового творчого колективу по прикрашанню класу.
Організація тимчасового творчого колективу по виготовленню листівок для всіх родин нашого класу.


Дата    29.12.2015                                          Підпис  ________________________
                                                                     


СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ _7-Б____ КЛАС             2015-2016 н.р.               кл.кер.____Кліщевська Я.В.
П.І.Б. учня
Ста
ть
Дата
народження
Домашня
адреса
Діти,
що потра
пили
в склад
ні
життєві
умови
Пільгові категорії
сироти
Діти, позбавлені батькпіклування
Неповні
сім’ї
Діти самотніх
матерів
Малозабезпечені
сім’ї
Бага
тоді
тні
Діти-інваліди
Діти загиблих працівників МВС
Потерпілі
від
аварії
на
ЧАЕС
1
Ваніосов Едвард Ярославович
ч
08.04.2001
Патріотична
34,кв10
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
2
Горська
Єлизавета Андріївна
ж
06.06.02
40 років Рад. Укр..60а,кв25
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
3
Гуднін
Борис
Миколайович
Ч
16.03.2003
Кменогорська,
3, кв.19
-
-
-
-
-
-
+
-
-
-
4
Дзортов
Давид Володимирович
Ч
30.09.02
Ладозька 17,кв.15
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
5
Журібіда Ілля Максимович
Ч
5.11.2002
Українська 2/139
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
6
Залипяцька
Анна Олександрівна
Ж
29.07.03
Бородинська
19а,кв. 59
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
7
Зайцев
Ігор Дмитрович
Ч
04.03.02
Лермонтова
23,кв.113
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
8
Кайтуков
Микита Олексійович
Ч
22.09.02
пр. Леніна 192,кв.22
-
Під опікою
-
-
-
-
-
-
--
-
9
Косолапова
Аріадна Сергіївна
Ж
29.05.03
Солідарності д.3
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
10
Левадня Яна Олександрівна
Ж
10.04.2002
Сталеварів 8/111
-
-
-
+
--
-
-
-
-
-
11
Локтенко Данило
Романович
Ч
24.03.03
Звенигородська 2, кв.136
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
12
Мамедова
Катерина Артемівна
Ж
08.06.2003
Бородинська
12а,кВ.94
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
13
Михайленко Юрій Ігорович
Ч
20.03.2003
Кремлівська 81/80-
Артилеристів 146
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


14
Нікітіна
Дар’я Денисівна
Ж
18.10.2002
Авраменка 18,кв155
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
15
Олійник
Марія Вячеславівна
Ж
15.06.2002
Саперна 34
-
-
-
-
-
-
-
+
-
-
16
Мацик Ангеліна Сергіївна
Ж
10.07.03
Вул..Морфлотська 98
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
17
Ткаченко
Микита Олександр
Ч
24.06.03
Л.Чайкіной
51, кв.8
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
18
Ямбулатова
Діана Рафаелівна
Ж
26.1220.02
Н-Дніпровська
2.кв 68
-
Напівсирота
-
-
-
-
-
-
-


-


Список учнів 7-Б класу на 28.08 2015 ( на 2015-2016 н.р.)
(об'єктивні данні), дивіться тут


Програма  курсу  бесід
„Правила  дорожнього  руху”


№  з/п
Тема

1 – 2   класи
1
Рух  на  дорогах.
2
Дорога  до  школи.
3
Як  переходити  дорогу?
4.
Регулювання  дорожнього  руху.
5
Знайомимося  з  дорожніми  знаками.
6
Ми – пасажири.
7
Гальмовий  шлях.
8
Рух  за  складних  дорожніх  умов.
9
Дотримуємося  Правил  дорожнього руху.
10
Аукціон  знань. Підсумкове  заняття.

2 – 3  класи
1
На  наших  вулицях. Ходимо  безпечно.
2
Рух  пішоходів  на  вулицях  і  дорогах.
3
Елементи  вулиць  і  доріг.  Залізничний  переїзд.
4
Сигнали  світлофора  і  регулювальника.
5
Дорожні  знаки.
6
Транспорт  і  ми.  Обов′ язки  пасажира.
7
Зупинний  шлях  транспорту.
8
Правила  переходу  вулиці /дороги/  після  висадки  з  транспорту.
9
Щоб  не  сталася  дорожньо-транспортна  пригода.
10
Практичні  заняття  та  ігри  з  Правил  дорожнього  руху.
11
Практичні  заняття  та  угри  з  Правил  дорожнього  руху.

3 – 4  класи
1
Вступ. Безпека  руху  пішоходів.
2
Перехрестя  та  їх  види. Дорожня  розмітка.
3
Сигнали  для  регулювання  дорожнього.
4
Дорожні  знаки  та  їх  групи.
5
Правила  переходу  вулиць  і  доріг.
6
Гальмовий  шлях  транспортних  засобів.
7
Рух  транспортних  засобів.
8
Застосування  знань  з  Правил  дорожнього  руху.
9
Наш  друг – велосипед.
10
Ігри  і  змагання  з  Правил  дорожнього  руху.

5  клас
1
Вступ. Безпека  школярів.  Травмуючи  фактори.  Способи  попередження  травматизму.
2
Мікрорайон  школи. Нові  маршрути  руху.  Вміння  правильно  вибрати  безпечну  дорогу.
3
Учасники  дорожнього  руху  та  умови  безпеки  пішоходів.
4
Аварійні  ситуації  у  дорожньому  русі.
5
Порядок  руху  учнів  індивідуально  і  групами.
6
Місця  зупинки  громадського  транспорту – зона  підвищеної  небезпеки.
7
Перевезення  пасажирів  на  вантажних  автомобілях.
8
Конкурс  малюнків  з  тем.
9
Правила  посадки  і  висадки  пасажирів.
10
Праця  водія. Обладнання транспортних  засобів  спеціальними  сигналами. Попереджувальні  сигнали  водія.

6  клас.
1
Дороги – артерії  міста, села.
2
Дорожня  розмітка,  Ії  види,  призначення, роль  у  регулюванні  руху  транспортних  засобів  і  пішоходів.
3
Дорожні  знаки, їх  призначення. Групи  дорожніх  знаків, місця  їх  установлення.
4
Місця  з  найбільш  інтенсивним  рухом  транспортних  засобів.
5
Сигнали  світлофора  з  додатковими  секціями.
6
Сигнали  регулювальника  дорожнього  руху. Рольові  ігри.
7
Причини  дорожньо-транспортних  пригод.
8
Основні  правила  руху  для  велосипедистів. Їзда  на  велосипеді.
9
Правила  поведінки  на  залізничних  переїздах.
10
Змагання, конкурси  на  знання  правил  безпеки  руху.

7  клас.
1
Правила  безпеки  руху. Вікторина  з  правил  руху  пішоходів.
2
Рух  транспорту. Правосторонній  рух. Інтервал, дистанція.
3
Швидкість  руху  транспортних  засобів.
4
Шлях  до  зупинки  транспортного  засобу.
5
Освітлювальні  прилади  на  автомобілі, мотоциклі.  Правила  користування  освітлювальними  приладами.
6
Номерні, розпізнавальні  й  попереджувальні  знаки, написи  на  транспортних  засобах.
7
Робота  учнів  з  картками – завданнями  з  Правил  дорожнього  руху.
8
Додаткові  вимоги  до  руху  велосипедистів. Безпека  руху  велосипедистів.  Техничні  вимоги  до  велосипедів.
9
Рух  групи  велосипедистів.  Відповідальність  за  порушення  Правил  дорожнього  руху.
10
Підсумкова  перевірка  знань  з  Правил  дорожнього  руху. Конкурси.

8  клас
1
Автомобільний  транспорт  в  економіці  України.
2
Причини  аварій  на  автошляхах.
3
Правила  перевезення  пасажирів  на  мотоциклах  і  моторолерах.
4
Рух  транспортних  засобів  на  сільських  дорогах.
5
Проїзд  залізничних  переїздів.
6
Поведінка  учасників  і  очевидців  дорожньо-транспортних  пригод. Надання  першої  долі карської  допомоги  потерпілому.
7
Правила  безпеки  велосипедистів.  Практичні  заняття  з  велосипедистами. Водіння  велосипеда.
8
Змагання  велосипедистів.
9
Безпека  пасажирів  вантажного  автомобіля.
10  
Організація  дорожнього  руху.

9  клас
1
Закон  про  дорожній  рух.
2
Елементи  вулиць  і  доріг.  Перехрестя  та  їх  види. Пріоритети  в  дорожньому  русі.
3
Правила  для  пасажирів, яких  необхідно  дотримуватися  з  метою  захисту  свого  життя.
4
Регулювання  руху. Регульовані  і  нерегульовані  переходи.
5
Надзвичайні  ситуації  на  транспорті (залізничному, автомобільному, водному)
6
Дорожні  знаки.
7
Додаткові  вимоги  до  руху  велосипедистів.
8
Правила  використання  мопедів, моторолерів. Навчання  водінню.
9
Безпека  руху  мотоциклістів.
10
Контрольна  перевірка  знань  учнями  Правил  дорожнього  руху.

10  клас
1
Закон  України  „Про  дорожній  рух.”  Правила  дорожнього  руху  як  правова  основа  дорожнього  руху, що  має створити  безпечні  умови  для  його  учасників.
2
Обов′язки  і  права  водіїв  транспортних  засобів. (за  новими  правилами).
3
Обов′язки   і  права  пішоходів  і  пасажирів.
4
Вимоги  до  водіїв  мопедів, велосипедів, осіб, які  керують  гужовим  транспортом, і  погоничів  тварин.
5
Дорожні  знаки  та  їхня  характеристика.
6
Дорожня  розмітка  та  її  характеристика.  
7
Дорожне  обладнання  та  його  характеристика.
8
Регулювання  дорожнього  руху  за  допомогою  світлофорів  і  сигналів  регулювальника.
9
Порядок  руху,  зупинка  і  стоянка  транспортних  засобів. Початок  руху, зміна  напрямку  руху.
10
Проїзд  перехресть.

11  клас
1
Проїзд  пішохідних  переходів, зупинок  маршрутних  транспортних  засобів  і  залізничних  переїздів. Переваги  маршрутних  транспортних  засобів.
2
Особливі  умови  руху.
3
Перевезення  людей  та  вантажів.
4
Номерні, розпізнавальні  знаки.  Написи  й  позначення.
5
Технічний  стан  та  обладнання  транспортних  засобів.
6
Рішення  ситуативних  задач.
7
Рішення  ситуативних  задач.
8
Окремі  питання  організації  дорожнього  руху.
9
Окремі  питання  організації  дорожнього  руху.
10
Окремі  питання  організації  дорожнього  руху.

Сценарії першого уроку дивіться тут


Батьківські збори.
Тема: «Особливості навчання та поведінки в підлітковому віці».
Мета: Поповнити  знання батьків про особливості  вікової психології  підлітків; розширювати психолого-педагогічний світогляд батьків щодо виховання підлітків; формувати емоційно-позитивне ставлення до дітей; налагоджувати тісний контакт і взаєморозуміння між батьками та вчителями.
Питання:
  1. «Прислухайся до мене - я підліток».
  2. Результати в навчанні за 1 чверть.
  3. Поточні питання.
Хід заходу:
По-перше я хочу подякувати батькам, які відгукнулись на прохання батьківського комітету щодо прибирання після зміни вікон в нашому класі: Картавцевій Людмилі Романовні, Залипяцькій  Олені Олександровні, Палієнко Евеліні Петрівні, Мамедовій Світлані Сергіївні, Чорнокнижній Тетяні Миколаївні, Губернській Анжелі Вікторівні. За поточний період в школі пройшли заходи на яких учні нашого класу зайняли перше місце, не без допомоги батьків. Збір макулатури 200 кг завдяки Мамедову Артему Алімовичу. Другий конкурс проходив на День «Вчителя» - осіння композиція. Дуже дякую Горській Єлизаветі і її мамі Горській Анні Олександрівні. Без вашої допомоги ми б не справились.
  1. ПРИТЧА ПРО БАТЬКІВ ТА ДІТЕЙ
Одного разу до мудреця прийшов чоловік.
-Допоможи, будь ласка! Мені так погано! Моя дочка зовсім не розуміє мене. Вона не чує моїх слів, вона не розмовляє зі мною. Навіщо їй тоді голова, вуха, язик? Вона жорстока. Навіщо тоді їй серце?
Мудрець сказав:
- Коли повернешся додому,  намалюй такий портрет своєї доньки, якою ти її бачиш, і віддай мовчки їй.
Наступного дня розгніваний чоловік знов прийшов до мудреця й закричав:
- Навіщо ти примусив мене вчинити таку дурницю? Було погано, а стало ще гірше! Донька повернула мені малюнок, сповнена гнівом.
- А що вона сказала тобі? – запитав мудрець.
- Вона вигукнула: «Навіщо ти мені це приніс? Хіба тобі недостатньо
дзеркала?!»
Батькам пропонується міні-тест «Спілкування дітей і батьків». Уважно роздивіться запропоновані мімічні вирази обличчя й дайте відповіді на
запитання.
  • яким обличчям ви найчастіше спілкуєтесь з дитиною?
  • 3 яким обличчям найчастіше спілкується з вами дитина?
  • Яким, на вашу думку, має бути вираз обличчя вашої дитини під час спілкування із вами?

  • Анкета для батьків «Дитина у нашій родині»:
  • Із ким у родині найбільш дружня ваша дитина?
  • Кому з рідних довіряє дитина свої таємниці?
  • Чи все ви знаєте про свою дитину?
  • Чи розумієте ви свою дитину?
  • Чи завжди ви поводитесь з дитиною справедливо?
  • Якщо дитині погано, кому вона довіряє свої почуття?
  • До кого звернеться ваша дитина, якщо потрапить у біду?
Після заповнення батьками анкети класний керівник пропонує їм звірити свої відповіді з відповідями дітей в анкеті «Ти і твоя родина».
2. Робота в групах. Схарактеризуємо фізіологічні та психологічні зміни, що відбуваються у ваших дітей. І група –фізіологічні зміни(зовнішні), ІІ група – психологічні зміни (внутрішні). Завдання: з поданих характеристик вибрати необхідне.
Завдання для І групи.
Непропорційність частин тіла,  стрункість, пропорційність тіла,  видовженість фігури,  не координованість рухів, збільшення  рук, ніг; збільшення статевих органів; правильна постава, плавність рухів.
Завдання для ІІ групи.
Врівноваженість, вразливість, бунтарство, спокій, незалежність, дратівливість, надмірна образливість, нестриманість, витримка, поміркованість, самостійність, неслухняність, дисципліна.
Виступи батьків.
Підлітковий вік- це найбільш складний й бурхливий період у формуванні особистості дитини, який характеризується якісними змінами, що виникають у їх психіці. Це насемперед пов’язано з фізіологічною перебудовою організму, зміною становища дитиною у відносинах з дорослими й ровесниками.
Пубертат (підлітковий вік) один з найскладніших і найвідповідальніших періодів становлення і розвитку психіки людини. Це вік допитливого розуму, тому потрібно постійно цікавитися, куди саме спрямовує свою цікавість ваша дитина. Статевий розвиток пробуджує цікавість протилежною статтю, перше кохання тощо. У підлітковому віці зростає значення дружби й міжособистісних стосунків у колективі однолітків. Тому потрібен обов’язковий контроль з боку батьків компаній, у яких проводить час їхня дитина.Підліток часто ставить собі запитання: “Я – дитина, чи дорослий?” і сам вирішує зарахувати себе до дорослих. Але обов’язковою умовою є визнання батьками його, як дорослого. В іншому випадку може виникнути протест: неадекватна поведінка, епатажний зовнішній вигляд, вживання наркотиків тощо. Вони не стали ще дорослими, але вже й не діти. До них треба ставитися з делікатністю, бути розважливим,  заспокоювати їх, не принижувати!
Юнак у цей хоче бути самостійним, йому властива раптова зміна поведінки – тікає від молодших і старших і залишається з тим, хто його розуміє. Він часто помиляється й нічого не може пояснити. А дівчинка хоче, щоб на неї звернули увагу. Діти у цей період відчувають себе приниженими, зайвими.
Дівчинка дуже хоче бути гарною, привабливою, і коли на неї не звертають уваги, це трагедія, а хлопчик, коли його ігнорують, стає агресивним або дуже замкненим. Дівчатка швидше проходять цей період і стають ніби на 2 роки старшими від хлопчиків.
Для дітей цього віку важливі ідеали, приятелі, авторитети.  Тому їм потрібно пропонувати нові речі. А їхню працю треба визнати, похвалити.
ПОБАЖАННЯ БАТЬКАМ
    Пам'ятайте, що дитина – це дзеркало життя своїх батьків. Як у краплі води відбивається сонце, так і в дітях відображається духовне багатство мами й тата. Робіть усе, щоб дитинство й майбутнє ваших дітей було прекрасним. Любові та взаєморозуміння, успіхів, щастя вам і вашим дітям! І наостанок нагадаю вам, шановні батьки, слова відомого американського педіатра Бенджаміна Спока: «Любіть вашу дитину такою, якою вона є, і забудьте про риси, яких у неї немає".
  • Проблеми в навчанні,   ЗНО оцінки, в щоденнику;
  • Проблеми в поведінці, відмова виконувати завдання вчителя-предметника (малювання, німецький, труди). Малювання –останній рік, оцінка йде в свідоцтво за 9 клас.;
  • Запізнення на 1 урок;
  • Одяг до школи (не можна голубі джинси, шорти).                                                      

Протокол № 1
батьківських зборів7– Б класу
Дата проведення: 27 серпня 2015 р.
Кількість присутніх: ______
Відсутні: _____
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Тема батьківських зборів: Перший раз в 7-й клас.
Форма проведення: спілкування, дискусія.
Порядок денний:
1.Вступне слово класного керівника:
1.1. Інформація про комплекс;
1.2. Керівництво НВК, допоміжні служби;
1.3. Мережа класу;
1.4. Про організацію навчально-виховного процесу у 2015-2016  н.р.
1.5. Про організацію харчування учнів;
1.6. Про структуру навчального року;
1.7. Про роботу сайту ЗНВК «ОСНОВА»;
1.8. Про підсумки ремонтних робіт.
1.9. Про позакласну роботу.
1.10. Про участь в акції «Допоможемо у створенні бібліотеки бійцям АТО».
2. Виступ голови батьківського комітету:
2.1. Звіт батьківського комітету щодо підсумків діяльності БФ «ОСНОВА - 2009» за 2014 – 2015 н.р.
2.2. Звіт скарбника класу щодо використання коштів класного фонду.
2.3. Про придбання щоденників, наочних посібників для учнів за батьківські кошти.
2.4. Перевибори Б.К., вибори делегатів до загальношкільної конференції, Ради НВК.
3. Різне
- доповнення даних про батьків;
- рекомендації вчителів-предметників;
Слухали:
За питаннями 1 – 1.10 класного керівника.
За питаннями 2 – 2.4 батьківський комітет.
Ухвалили:
  1. Взяти до уваги інформацію класного керівника щодо організації навчально-виховного процесу у 2015-2016  н.р. і про учнів пільгових категорій.
2. Взяти участь в акції «Допоможемо у створенні бібліотеки бійцям АТО».
3. Проаналізувати роботу батьківського комітету. Визнати задовільною. Винести особливу подяку голові батьківського комітету Картацевій Л.Р.
4. Визнати роботу БФ та цільове використання коштів, і отримувати інформацію на сайті комплексу та інформаційному стенді, розташованому на 1 поверсі.
5. Придбати для учнів щоденників, наочних атласів з географії,  історії, зошитів для практичних робіт з географії, історії, зошити в лінію та в клітину для контрольних робіт з алгебри та геометрії, зарубіжної літератури, Української літератури та язику,фізики за кошти батьків.
6. Залишити головою БК Картавцеву Л.Р., скарбника Залипяцьку Н.В. До Ради НВК обрати Горську А.О., делегатом загальношкільної конференції обрати Зайцеву Н.В.
7. Ознайомитись батькам з правилами поведінки та зовнішнім виглядом учнів (поставити підпис на останній сторінці щоденника) та контролювати дотримання вимог.
8. Для підвищення успішності учнів здійснювати систематичний контроль за відвідування учнями занять та підготовку до уроків.
9. Всім учням надати довідку про проходження проби Руфьє до 1 вересня 2015 року для розподілу на групи для занять фізичною культурою.
10. Батьки учнів дали згоду щодо використання персональних даних (№№ мобільних та домашніх телефонів) членами батьківського комітету.


Підписи присутніх батьків:

_________  ________________          ________________  


Протокол № 2
Батьківських зборів 7-Б класу
Дата проведення: 05.11.2015
Кількість присутніх: 12 батьків
Відсутні: Локтенко Н.Б., Ткаченко Ю.В., Левадня О.В, Горська А.О, Гудніна А.О., Мацик А.Л.,
Тема батьківських зборів: «Особливості навчання та поведінки в підлітковому віці».
Форма проведення: диспут, спілкування.
Порядок денний:
  1. Вступне слово класного керівника.
  2. «Прислухайся до мене – я підліток»:
  • Притча про батьків та дітей;
  • Міні-тест «Спілкування дітей і батьків»;
  • Анкета для батьків «Дитина у нашій родині»;
  • Робота в групах: «Характеристика фізіологічних та психологічних змін, що відбуваються у дітей – підлітків».
  1. Побажання батькам щодо поведінки та навчання учнів в підлітковому віці.
  2. Результати навчання за 1 чверть.
  3. Поточні питання:
5.1 Запізнення на 1 урок;
5.2Правила поведінки  на перерві;
5.3Чергування по школі;
5.4Зовнішній вигляд дівчинки;
5.5Рекомендації вчителів-предметників.
5.6Про участь в акції «Добро жменями» (допомога бійцям АТО у забезпеченні протезами, збір пластикових пляшок).
Слухали:
За питаннями 1-5.4 класного керівника.
За питанням 5.5 вчителів англійської та німецької мови.
Ухвалили:
  1. Взяти до уваги інформацію класного керівника щодо особливостей навчання та поведінки дітей в підлітковому віці.
  2. Проаналізувати тестування батьків та дітей і зробити висновки.
  3. Результати в навчанні за 1 чверть вважати незадовільними.
  4. Рекомендації вчителів – предметників взяти до уваги.
  5. Взяти участь в акції «Добро жменями».

Підписи присутніх батьків:


Протокол № 3
Батьківських зборів 7-Б класу.
Дата проведення: 16 лютого 2016 року.
Кількість присутніх: 9
Відсутні: 9  Дзортова, Нікітіна, Гуднін, Михайленко, Локтенко, Левадня, Косолапова,Ткаченко.


Тема батьківських зборів: «Підсумки навчання за 1 семестр».
Порядок денний:
  1. Вступне слово класного керівника:
    1. Аналіз навчальних досягнень учнів за 1 семестр.
    2. Підсумки участі учнів школи та класу в районних етапах олімпіади.
1.3. Про досягнення учнів в позакласній діяльності;
1.4. Ознайомлення батьків з «Меморандумом про співпрацю вчителів та учнів 5-11 класів ЗЗОШ «ОСНОВА»;
1.5. Поради вчителів щодо навчання учнів;
1.6. Про організацію харчування  та дотримання вимог щодо зовнішнього вигляду учнів;
1.7. Про роботу сайту ЗНВК «ОСНОВА»;
1.8. Про роботу блогу «Смайлики»;
1.10. Про участь учнів в проектах «Колосок», «Соняшник»
2. Виступ голови батьківського комітету:
2.1. Звіт батьківського комітету щодо підсумків діяльності БФ «ОСНОВА - 2009» за вересень 2015-січень 2016 р.
2.2. Звіт скарбника класу щодо використання коштів класного фонду.
3. Різне:
- рекомендації вчителів-предметників;
- індивідуальні бесіди, консультації.
Слухали:
За питаннями 1 – 1.10 класного керівника.
За питаннями 2 – 2.2 членів батьківського комітету.
Ухвалили:
  1. Взяти до уваги інформацію класного керівника щодо підсумків навчання учнів в 1 чверті. Посилити контроль з боку батьків щодо виконання домашніх завдань та запізнень учнівдо школи.
2. Ухвалити «Меморандум про співпрацю вчителів та учнів 5-11 класів ЗЗОШ «ОСНОВА»
3. Проаналізувати роботу батьківського комітету, визнати її задовільною.
4. Ухвалити роботу БФ та цільове використання коштів. Отримувати необхідну інформацію щодо роботи БФ на сайті ЗНВК та інформаційному стенді, розташованому на 1 поверсі.
5. Дотримуватись вимог щодо зовнішнього вигляду учнів.
6. Своєчасно повідомляти класного керівника про причину відсутності учня в школі.
7. Отримувати інформацію щодо подій в класі на блозі «Созвездие».
Підписи присутніх батьків:
_________  ________________          ________________  ________________
_________  ________________          ________________  ________________
_________  ________________          ________________  ________________
_________  ________________          ________________  ________________
_________  ________________          ________________  ________________
_________  ________________          ________________  ________________

_________  ________________          ________________  ________________

План виховної роботи на 2016-2017 н.р.
 можна дивитись тут

Комментариев нет:

Отправить комментарий