Наш клас


Методична тема класу
"Виховання здорового способу життя та відповідного ставлення до власного здоров'я".
8-Б клас оновлений


7-Б клас- це ми






Класний керівник
вчитель фізичної культури
Кліщевська Яна Володимирівна
Портфоліо класного керівника

Основні  виховні завдання та напрямки
виховної роботи у7-Б класі.
  1. Виховання позитивних рис характеру: чесність, доброту, щирість, повагу до старших, вимогливість до себе, організованість.
  2. Розвивати інтерес до навчання, формувати пізнавальну діяльність учнів.
  3. Прищеплювати учням загальноприйняті етичні норми у поведінці та спілкуванні.
  4. Виховувати в учнів бажання та готовність виконувати доручення, залучати їх до корисних справ.
  5. Розвивати самостійність органів креативного самоврядування.
  6. Вчити учнів виконувати заплановані справи, аналізувати свою діяльність і нести відповідальність за свої вчинки.
  7. Виховувати бережливе ставлення до шкільного майна.
  8. Формувати організований колектив шляхом активізації форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи.
  9. Підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили у дітей.

Психолого- педагогічна характеристика 7-Б класу
В 7-Б класі на 01.09.2015р. навчається 20 учнів, з них 10 дівчаток і 10 хлопчиків. Основний колектив сформовано протягом шести років, коли учні вперше переступили поріг школи. В цьому році прийшов новий учень: Гуднін Борис.
В класі невелика група лідерів: Залипяцька А, Горська Є, Ваніосов Е, Косолапова А. Учні охоче беруть участь у громадському житті школи, активно боліючи за власний колектив, прагнучи не відставати від діяльності інших класів. Найменш активними в житті класу та школи є Кайтуков М, Гуднін Б, Олійник М, Дзортов Д, але на прохання класу та класного керівника, приймають участь у заходах.
До вчителів ставляться з повагою, але не всі учні проявляють стриманість у стосунках зі старшими, вчителями, не всі цінують фізичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу. Це такі учні: Ткаченко М, Дзортов Д, Локтенко Д, Кайтуков М. В відношеннях «Вчитель-батьки»проблеми існують з деякими батьками, котрі несвоєчасно повідомляють класному керівнику, чому дитина відсутня, не цікавляться оцінками дітей, не поспішають на запрошення класного керівника до школи.
За роки навчання учнівський колектив згуртувався. Діти енергійні, жваві. Класний колектив має середній рівень самостійності. Органи креативного самоврядування працюють на достатньому рівні.
Діти ставляться одне до одного зі взаємоповагою, допомагають однокласникам у будь-яких ситуаціях, між школярами нема вагомих суперечок. Але інколи виникають непередбачливі ситуації, як результат того. Що деякі учні мають дуже вибуховий характер. Рівень взаєморозуміння достатній, але частіше допомагають тільки друзям, а інколи тільки тоді, коли про це попросять,або коли вимагає вчитель.
Класний колектив , за розумовими здібностями дітей, вважається достатнього та середнього рівня. Мотивацією до навчання є «оцінка», а не «знання». Не всі діти на уроках уважні, деякі заважають сприймати матеріал уроку. Поведінка учнів  на уроках неврівноважена. Рівень уваги класу-середній, рівень мислення класу достатній.

Більшість дітей у класі з повних сімей, де обоє батьків виховують дитину; проте є сім’ї, де вихованням дитини займається тільки мати, є полусиртоти, діти-інваліди, діти під опікою.








Комментариев нет:

Отправить комментарий